دیدار صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش با شهردار کلانشهر تبریز؛

ضرورت شناسایی راه های توسعه همکاری شهرداری ها با آموزش و پرورش برای افزایش رفاه عمومی

تبریز(پانا) - دیدار صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش با شهردار کلانشهر تبریز در سالن اجلاس تالار معلم با هدف گسترش همکاری ها بین دو نهاد در راستای افزایش خدمات و رفاه عمومی با مسیرگشایی های بیشتر و رونق فضای سبز مدارس دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت  شناسایی راه های توسعه همکاری شهرداری ها با آموزش و پرورش برای افزایش رفاه عمومی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی؛ جعفر پاشائی مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی در سالن اجلاس تالار معلم با شهردار کلانشهر تبریز دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: تعاملات بین بخشی و استفاده از ظرفیت ها و امکانات دستگاه های مختلف نقش بسزایی در راستای ارتقاء سطح سواد و خدمات رفاهی جامعه خواهد داشت که اثرات آن در بلندمدت و کوتاه مدت به نفع خود دستگاه های متولی نیز خواهد بود.

جعفر پاشائی تصریح کرد: همکاری‌های شهرداری تبریز با آموزش و پرورش می تواند الگویی برای گسترش همکاری شهرداری های سراسر کشور و استان با آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: آموزش و پرورش و شهرداری تبریز می توانند در ابعاد فرهنگی و اجتماعی و افزایش خدمات رفاهی و حل مشکلات شهرداری ها جهت مسیر گشایی‌های بیشتر، همکاری های گسترده و سازنده‌ای با یکدیگر داشته باشند و این دو نهاد قبلا نیز در خصوص حقوق شهروندی، تکالیف شهروندان و محیط زیست و ... گام های بلندی برداشته اند.

در ادامه این دیدار ایرج شهین باهر؛ شهردار کلانشهر تبریز بیان کرد: به میمنت این دیدار و مشارکت مبارک شهرداری تبریز با تمام قوای خود آماده همکاری با این نهاد مقدس و عمومی است.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز در حال برنامه ریزی برای سامان دهی فضای سبز و گلکاری و درخت و درختچه کاری در تمام سطوح شهر، علی الخصوص گسترش فضای سبز مدارس است.

شهین باهر در زمینه آسفالت مدارس هم گفت: در مدارس مناطق محروم که حیاط مدارس با مشکلات آسفالت مواجه است؛ برنامه ریزی هایی خواهد داشت.

در ادامه این دیدار قرار شد طرفین؛ مناطق و مسیرهایی که امکان بازگشایی بیشتر جهت افزایش رفاه عمومی مردم وجود دارد را بررسی کنند و در دیدارهای دیگر مورد بحث و بررسی قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار