کمک مومنانه فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی کاشان به دو میلیارد و 370 میلیون ریال رسید

کاشان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کاشان خبر داد فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی این شهرستان با اهدای مبلغ دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در جشن کمک های مومنانه شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک مومنانه فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی کاشان به دو میلیارد و 370 میلیون ریال رسید

حسین مقنی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ همدلی در دوران شیوع کرونا و در پاسخ به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان در قالب گروههای جهادی به یاری سایر شهروندان شتافتند.
وی افزود: مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال از محل کمک دانش‌آموزان بسیجی عضو حوزه بسیج دانش آموزی فعال در 132 مدرسه شهرستان کاشان بوده است که در اختیار دانش آموزان و شهروندان نیازمند قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: تهیه گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان نیازمند به ارزش ۶۰ میلیون ریال و تهیه بسته اینترنتی رایگان به مبلغ ۵ میلیون ریال توسط نیکوکاران کاشان از دیگر خدمات حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم این شهرستان بوده است.
مقنی گفت: دوخت ۲۰۰ عدد ماسک و گان، توزیع مواد ضدعفونی کننده برای ۵۰۰ واحد آموزشی و تهیه ۲۰۰ بسته مواد غذایی برای مبتلایان به کرونا از دیگر خدمات بسیج دانش آموزی کاشان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار