معاون آموزش متوسطه اداره کل خبر داد:

تخصیص25 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش زنجان

زنجان (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش زنجان از اختصاص بیست و پنج میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص25 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی، معاون آموزش متوسطه اداره کل در دیدار با مدیر کل نوسازی و توسعه مدارس استان زنجان اظهار کرد: از محل دو درصد فروش گاز و خرید تجهیزات جایگزین سال98، بیست و پنج میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز کارگاه های هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش استان تخصیص یافته است.

بهرامی در این دیدار با اشاره به اهمیت و لزوم تجهیز و تقویت هنرستانها، این امر را در توزیع متوازن بین شاخه ای و تقویت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش مهم ارزیابی کرد و با توجه به اولویت تامین نیازهای تجهیزاتی هنرستانها بر لزوم تجمیع اعتبارات عمرانی و خرید تجهیزات جایگزین و اختصاص آن به بخش خرید تجهیزات تاکید کرد.

صفری، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز ضمن تاکید بر تسریع در هزینه کرد اعتبارات تخصصی و تامین تجهیزات مورد نیاز هنرستانها، اولویت بندی هزینه کرد اعتبارات از طریق آموزش و پرورش استان را مبنای اقدام اداره کل نوسازی عنوان کرد.

شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد نسبت به خرید تجهیزات مورد نیاز بر اساس لیست اعلامی تا بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آتی اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار