مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

۴ تیم امدادی هلال احمر به منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه اعزام شد

یاسوج (پانا) -مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از اعزام چهار تیم امدادی به منطقه حفاظت شده خائیز جهت مهار آتش سوزی این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
۴ تیم امدادی هلال احمر به منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه اعزام شد

به گزارش روابط عمومی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، امان الله جهانبین، اظهار کرد: از دقایق اولیه آتش سوزی منطقه حفاظت شده کوه خائیز و درخواست کمک از طرف اداره محیط زیست، بلافاصله ۱۹ نفر از نیروهای امدادی، پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در قالب چهار تیم به محل آتش سوزی اعزام شدند.

او با بیان اینکه در زمینه امدادرسانی اطفاء حریق در حالت آماده باش هستیم، تصریح کرد: هم اکنون نیروهای هلال احمر در محل آتش سوزی در کنار نیروهای مردمی و سایر ادارت و ارگان ها در حال اطفاء حریق هستند.

جهانبین افزود: یک نفر از نیروهای هلال احمر مصدوم ناشی از مهار آتش سوزی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی شهرستان کهگیلویه انتقال داده شد.

او گفت: در همین راستا با توجه به آتش سوزی دنباله دار در کوههای گچساران از صبح امروز تعداد دو تیم از نیروهای داوطلب و امدادگر و پرسنل در کنار سایر نیروها جهت مهار آتش سوزی اعزام شدند و در محل آتش سوزی حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار