میزبانی پرویز فلاحی‌پور از خیرین در برنامه «مکث»

تهران (پانا) - در برنامه جمعه شب «مکث» پرویز فلاحی‌پور میزبان جمعی از خیرین است که برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد و افرادی که توان مالی پرداخت دیه ندارند، تلاش می کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی پرویز فلاحی‌پور از خیرین در برنامه «مکث»

به گزارش روابط عمومی برنامه، فصل دوم برنامه گفتگو محور و اجتماعی «مکث» از این پس روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دو سیما و در ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار پخش خواهد شد. در دومین قسمت از فصل جدید که جمعه شب ۹ خرداد روی آنتن می‌رود پرویز فلاحی پور میزبان جمعی از خیرین است که برای رهایی زندانیان جرایم غیرعمد و افرادی که توان مالی پرداخت دیه ندارند، تلاش می‌کنند.

شاهد نصیر، حاج عباس عربی و بهمن اکبری مهمانان این برنامه هستند و از خاطرات تلخ و شیرین‌شان در کش‌وقوس گرفتن رضایت برای زندانیان در گپ و گفتی صمیمانه خواهند گفت.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود؛ قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر گلاره عباسی، رضافیاضی، پرویز فلاحی پور، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، رسول نجفیان، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و ... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار