آموز

آموزش و پرورش مازندران خبر ممنوعیت برگزاری آزمون را تکذیب کرد

ساری (پانا) - آموزش و‌پرورش مازندران خبر مبنی بر ممنوعیت برگزاری آزمون که در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است را کاملا کذب دانست و اعلام کرد که عوامل تولید و انتشار آن شناسایی شده اند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش مازندران خبر ممنوعیت برگزاری آزمون را تکذیب کرد

در خبر جعلی منتشر شده آمده است: تدوین هر نوع برنامه امتحانی (ارزشیابی غیر حضوری) ویژه خرداد ماه و ارائه آن به دانش آموزان پایه هفتم و هشتم (دوره اول متوسطه) و دهم و یازدهم (دوره دوم متوسطه نظری) ممنوع بوده و مدیران محترم می‌بایست با هماهنگی دبیران خود نسبت به اعمال یک نمره واحد به عنوان نمره ارزشیابی مستمر و پایانی از تمام یا برخی فعالیت های مندرج در بند ۱۶ بخشنامه فوق الذکر (طبق نظر دبیر محترم) برای دانش آموزان ذینفع اقدام کنند.

آموزش و‌پرورش مازندران خبر فوق را از اساس کذب دانست و اعلام کرد که برنامه امتحانی بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش مازندران که در روز پنجشنبه ۸ خرداد منتشر شد، برگزار می‌شود.

اطلاعیه صحیح به شرح زیر است:

براساس بند ج شماره ۱۶ بخشنامه بازگشایی مدارس به شماره ۱۳۹/۱۴۰ مورخ ۹۹/۰۲/۲۳ وزارت آموزش و پرورش ارزشیابی پایانی خرداد ماه ۹۹ دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم طبق تصمیم شورای مدرسه ترجیحا بعد از تاریخ ششم خرداد ماه به عنوان تکمیل فرآیند آموزش به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

ارزشیابی این دانش آموزان بر اساس مستندات و شواهد جمع آوری شده از مشارکت دانش آموز در فعالیت‌های آموزشی تربیتی داخل و خارج از کلاس درس و مدرسه، ارزشیابی حین آموزش‌های مجازی، ابتکارات و خلاقیت‌ها در موقعیت‌های یادگیری، پژوهش‌های دانش آموزی مرتبط با دروس، خلاصه نویسی، نتایج ارزشیابی‌های مستمر و تراکمی نوبت اول و مستمر نوبت دوم و سایر شیوه‌های ارزشیابی صورت می‌گیرد و نمره دانش آموز تعیین و به مدیر مدرسه ارائه می‌شود، این نمره در ستون ارزشیابی تکوینی و پایانی نوبت دوم (خرداد) ثبت و اعلام نتیجه می‌شود.

از تمامی عزیزان درخواست می شود اخبار صحیح را تنها از طریق سایت رسمی اطلاع رسانی آموزش و پرورش مازندران به نشانی mazand.medu.ir و کانال رسمی اطلاع رسانی آموزش و پرورش مازندران به نشانی زیر دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار