نوزاد عجول فاصله دلوار تا بوشهر را طاقت نیاورد

تنگستان (پانا) - رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت نوزاد عجول فاصله دلوار تا بوشهر را طاقت نیاورد و سرزمین دلیران تنگستان را به عنوان زادگاه خود انتخاب کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نوزاد عجول فاصله دلوار تا بوشهر را طاقت نیاورد

به گزارش ایرنا، عادل مقدس گفت: مادر باردار که مورد پرخطر بارداری به حساب می‌آمد با مداخله سریع و به موقع کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت دلوار، زایمان خود را با موفقیت انجام داد.

وی بیان کرد: مادر بادار تبعه افغانستان که ساکن شهر بردخون از توابع شهرستان دیر بود که با خودروی شخصی برای انجام عمل زایمان در حال اعزام به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بود که در نزدیکی شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان با علائم و درد شدید زایمان روبرو می‌شود و بلافاصله به مرکز خدمات جامع سلامت دلوار انتقال می‌یابد.

مقدس اظهار کرد: مادر باردار پر خطر که زایمان ششم خود را تجربه می‌کرد، ساعت هفت صبح از سوی دکتر علی محمدی نیا در مرکز خدمات جامع سلامت دلوار معاینه می‌شود و پس از بررسی‌های اولیه و آماده سازی شرایط زایمان به سلامت و به صورت طبیعی زایمان می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان ادامه داد: حس مسئولیت پذیری قابل تقدیر پزشک مرکز خدمات جامع سلامت دلوار موجب می‌شود جهت اطمینان از سلامت کامل مادر با آمبولانس آن مرکز به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اعزام و پس از اطمینان از سلامت مادر به محل خدمت خود بازگردد.

دکتر علی محمدی نیا را در این زایمان موفق، میترا احمدی بهیار و حسین نامی تکنسین اورژانس همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار