مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد شناخت سیاست ها و برنامه های سند تحول و همچنین تبیین، تحلیل و اشاعه سیاست های بالا دستی، از وظایف مهم روابط عمومی های آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در جلسه ویدئو کنفرانس با مسئولین روابط عمومی مناطق 22 گانه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: روابط عمومی ها باید مسائل بوجود آمده در سیستم را تا حصول نتیجه دنبال کنند و قدرت تحلیل نتایج حاصله را داشته باشند.

وی افزود: یک روابط عمومی موفق، آگاهی کاملی از اهداف، برنامه ها و سیاست های دستگاه دارد و همسویی برنامه های جاری دستگاه را با طرح ها و سیاست های بالا دستی مورد سنجش قرار می دهد.

دادی زاده خاطرنشان کرد: شناخت سیاست ها و برنامه های سند تحول و همچنین تبیین، تحلیل و اشاعه سیاست های بالا دستی، از وظایف خطیر روابط عمومی های آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: هر روابط عمومی باید شناخت کامل از برنامه درس ملی که پایه فعالیت آموزش و پرورش است را داشته و احاطه کاملی بر سیاست ها و برنامه های نظام تعلیم و تربیت و شورای عالی آموزش و پرورش داشته باشد تا بتواند با تشریح آنها، افکار عمومی، خانواده ها، فرهنگیان و دانش آموزان را همسو با اهداف دستگاه نماید و از تنش زائی جلوگیری شود.

دادی زاده با بیان اینکه روابط عمومی ها باید جریان ساز باشند، گفت: با توجه به حضور روابط عمومی ها در تمامی جلسات، روابط عمومی ها باید به روز ترین واحد در هر دستگاهی باشند تا ضمن آگاهی بخشی، در آرامش دادن به افکار عمومی عملکرد مطلوبی داشته باشند.

این مسئول بر دقت روابط عمومی ها در درج خبر، استفاده هوشمندانه از کلمات در درج خبر، به روز بودن و دوری از ورود به سیاست های حزبی مخرب تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار