جشن الفبا برای ٣٢ هزار دانش آموز کلاس اولی گیلان

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد این جشن با مشارکت آموزش و پرورش و صدا و سیما برای 32 هزار دانش آموز پایه اول برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن الفبا برای ٣٢ هزار دانش آموز کلاس اولی گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در این برنامه مفرح گفت: با توجه به بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس، جشن الفبا برای حدود ٣٢ هزار دانش آموز کلاس اول استان پیش از ظهر امروز پنجشنبه به صورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی باران پخش شد.

وی اظهار کرد: این جشن با هدف کسب مهارت خواندن، نوشتن و قدردانی از زحمات معلمان و والدین برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تعطیلی طولانی مدارس در ایام شیوع کرونا خاطرنشان کرد: دانش آموزان می توانند خاطرات و دل مشغولی های خود را در قالب شعر، داستان و به زبان هنرهای دیگر بیان کنند.

جهان آرای با تأکید بر لذت بخش بودن تدریس در مقطع ابتدایی اظهار کرد: بهترین و بنیادی ترین فعالیت آموزشی در پایه اول شکل می گیرد.

مراسم جشن الفبا با حضور تعداد محدودی از دانش آموزان کلاس اول با اجرای دو نفر از مجریان کودک و نوجوان شبکه استانی گیلان با برنامه های مختلف فرهنگی و شاد برگزار شد. در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به دانش آموزان حاضر در برنامه هدایایی به رسم یادبود اهدا کرد.

در برنامه تلویزیونی جشن الفبا، کلاس اولی ها با اجرای شعر از معلمان خود بابت باسواد شدنشان قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار