400 فرصت شغلی صنایع‌دستی در خراسان شمالی ایجاد می‌شود

بجنورد (پانا) -سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی اعلام کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود برای امسال با صدور مجوزهای مربوطه، بیش از ۴۰۰ شغل در بخش صنایع‌دستی ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
400 فرصت شغلی صنایع‌دستی در خراسان شمالی ایجاد می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، محمدرضا قهرمانیان از ایجاد ۴۰۰ شغل در حوزه صنایع‌دستی در خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: این میزان اشتغال با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و از طریق صدور مجوزهای مشاغل خانگی، کارگاه‌های تولید انفرادی و گروهی پیش‌بینی‌شده است.

وی تصریح کرد: قابلیت‌های بالقوه ایجاد فرصت‌های شغلی در بخش صنایع‌دستی استان شناسایی‌شده است و امیدواریم با تحقق آن در بخش صدور مجوزها بتوانیم این قابلیت‌ها را به فعلیت برسانیم.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی بابیان اینکه شمار آثار صنایع‌دستی دارای نشان ملی مرغوبیت استان به ۶۴ اثر رسیده، گفت: چهار اثر نیز دارای مهر اصالت یونسکو است.

قهرمانیان عنوان کرد: هم‌اکنون ۶۱ رشته صنایع‌دستی در استان فعال است و بیش از ۱۵ هزار صنعتگر و هنرمند درزمینهٔ تولید این صنایع فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار