توقیف ۴۶ دستگاه خودروی احتکاری در میدان انقلاب

تهران (پانا) - جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۴۶ دستگاه انواع خودروی احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در پارکینگی حوالی میدان انقلاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
توقیف ۴۶ دستگاه خودروی احتکاری در میدان انقلاب

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ ذوالفقار برفر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پایگاه هشتم این پلیس در پالایش های اطلاعاتی از دپو و احتکار تعدادی خودرو در پارکینگی در حوالی میدان انقلاب مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با صحت خبر دریافتی و هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس به نشانی پارکینگ اعزام و در بازرسی های انجام شده ۴۶ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: خودروهای توقیفی شامل: ۳ دستگاه دنا،۳ دستگاه تیبا، ۲ دستگاه سواری جک،۲ دستگاه ساینا، یک دستگاه کوییک،۴ دستگاه پژو ۲۰۷، ۲ دستگاه نیسان، ۳ دستگاه ساندرو،۱۷ دستگاه سواری پراید، ۵دستگاه پژو۴۰۵ و ۴دستگاه رانا می باشد که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بوده و با دستور قضائی پارکینگ خودروها پلمب و مالک آن دستگیر شد.

جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت، ارزش خودروهای مکشوفه را طبق نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند و اظهار داشت: مالک پارکینگ برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

برفر در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار