ابلاغ جدید امانی طهرانی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابلاغی "رئیس کارگروه تدوین نظام ­نامه سیاست­‌ها، خط­‌ مشی­‌ها و اصول حاکم بر برون­ سپاری تولید و پشتیبانی بسته­‌های یادگیری" این سازمان را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ جدید امانی طهرانی در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی در ابلاغی محمود امانی طهرانی را به عنوان "رئیس کارگروه تدوین نظام ­نامه سیاست‌­ها، خط ­مشی­‌ها و اصول حاکم بر برون­ سپاری تولید و پشتیبانی بسته­‌های یادگیری" منصوب کرد. متن ابلاغ او به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمود امانی­ طهرانی

مشاور محترم رئیس سازمان

سلام علیکم

از آنجا که برون ­سپاری بسته­‌های یادگیری از اولویت­های برنامه­ای سازمان می ­باشد، جهت اجرایی نمودن نظام ­مند این برنامه راهبردی، طراحی الگوی برون ­سپاری تولید و پشتیبانی بسته­‌های یادگیری در دستور کار قرار گرفته است. دستیابی به الگویی جامع و کامل مستلزم در نظر گرفتن تمامی ابعاد و متغیرهای موثر بر آن است. یکی از ابعاد اساسی و سرنوشت ­ساز در طراحی و اجرای موفق این الگو، سیاست­ها، خط­ مشی­‌ها و اصولی مدیریتی سازمان در حوزه برون ­سپاری است. بر همین اساس و بنابر تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به پیشنهاد کمیته تخصصی طراحی الگوی برون­ سپاری تولید و پشتیبانی بسته­‌های یادگیری، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان رئیس کارگروه تدوین نظام­ نامه سیاست­ها، خط­ مشی­‌ها و اصول حاکم بر برون­ سپاری تولید و پشتیبانی بسته­‌های یادگیری منصوب می­‌نمایم.

با توجه به حساسیت موضوع و تجربه جدید سازمان در این راستا، انتظار می ­رود با تشکیل زودهنگام کارگروه با حضور اعضای پیشنهادی (اسامی پیوست) و بهره­‌مندی از مشارکت فکری آنها و دیگر صاحب­ نظران همچنین دستاوردهای کارگروه­های مرتبط و با مشورت­ گیری از مجری طرح برون­سپاری برای تدوین نظام­ نامه فوق، نهایت تلاش خود را به کار گیرید.

در ضمن گزارش طرح برون­ سپاری و الگوی مفهومی آن، فهرست مسئولان کارگروه­‌های هفتگانه و کلیات نظام ­نامه فوق جهت بهره­‌برداری به پیوست آمده است. توفیق روزافزون جنابعالی و دیگر اعضاء را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار