نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی برگزار شد

هرمزگان(پانا)- پیش از ظهر امروز نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان به ریاست مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و حضور اعضای این شورا در دفتر مدیر کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی برگزار شد

موسی دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این نشست با تبریک عید بزرگ فطر و قبولی عبادت های همکاران درخصوص نقش و اهمیت شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی سخن گفت.

وی در ادامه با اشاره به قوانین و مقررات موجود خواستار پیوند سازمان دانش آموزی با هنرستان ها شد.

دادی زاده با بیان این که تبصره ۷۵ قانون بودجه کشور مانعی در جهت فعالیت و عرضه تولیدات هنرستان ها وجود ندارد اظهار کرد: می توان علاوه بر مهارت افزایی در دانش آموزان از رهگذر تولیدات هنرستان به دانش آموزن ضعیف و بی بضاعت کمک های خوبی کزد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه جلسه با توجه به اقدامات خوب خبرگزاری پانا خواستار مشخص شدن جایگاه این خبرگزاری در استان شد و از اجرای طرح "هر مدرسه یک خبرنگار پانا" استقبال و تاکید کرد: با توجه به نقش و جایگاه فَضای مجازی و سواد رسانه ای می طلبد که اطلاعات دانش آموزان افزایش پیدا کند.

احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان هم در این نشست به بیان اقداماتی که درخصوص اوقات فراغت لازم است پرداخت و خواستار حضور سازمان دانش آموزی در اجرا و برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان شدند.

در پایان این نشست اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی استان هم به بیان عملکرد این سازمان درخصوص تولید محتوای بسته تربیتی پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی پرداختند.

وی با اعلام این خبر که تاکنون ۳۳۰ فیلم یک دقیقه ای تولید و به سازمان ارسال شده، خواستار همکاری روسا و معاونین پرورشی شهرستان ها و مناطق شدند.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد کمیته ای تشکیل و جزئیات تولید البسه مورد نیاز سازمان دانش آموزی پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار