ویدیو‌ کنفرانس معاون سوادآموزی آذربایجان شرقی با روسای نواحی و مناطق برگزار شد؛

اشرفی: اقدامات جهادی آموزش دهنگان سوادآموزی در ایام کرونا

تبریز(پانا) - ویدیو‌ کنفرانس مشترک معاون سوادآموزی استان آذربایجان شرقی با روسای نواحی و مناطق به منظور تبیین و ایجاد هماهنگی در اجرای دستورالعمل نحوه استمرار کلاس های جاری و برگزاری امتحانات پایانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اشرفی: اقدامات جهادی آموزش دهنگان سوادآموزی در ایام کرونا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، محمد حسین اشرفی در ویدیو‌ کنفرانس مشترک با روسای نواحی و مناطق که به منظور تبیین و ایجاد هماهنگی در اجرای دستورالعمل نحوه استمرار کلاس های جاری و برگزاری امتحانات پایانی برگزار شد، گفت: آموزش دهندگان در ایام شیوع کرونا ویروس با اقدام جهادی آموزش را از طریق فضای مجازی یا با رعایت توصیه های بهداشتی بصورت فرد به فرد ادامه دادند و ما قدردان تلاش ها و رشادت های این بزرگواران هستیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: رویکرد معاونت سوادآموزی استان استمرار کلاس ها با رعایت توصیه های بهداشتی تا پایان خرداد ماه هست و حداکثر تا نیمه اول تیر ماه سال جاری ارزشیابی پایانی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: آزمون سوادآموزان فرد به فرد مشروط به اعلام آموزش دهنده مبنی بر آمادگی سوادآموز برای شرکت در امتحان بررسی و برنامه ریزی خواهد شد و برای برگزاری ارزشیابی پایانی کلاس های سال جاری با هماهنگی های صورت گرفته ضمن رعایت کامل توصیه های بهداشتی امتحانات پایان دوره ها به مرور در مدارس برگزار خواهد شد و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تاکید به پرداخت به موقع حق الزحمه آموزش دهندگان افزود : پرداختی ها بر مبنای نتیجه محصولی و به ازای سرانه سوادآموزان قبول شده خواهد بود و به آموزش دهندگانی که موفق به اتمام فرآیند آموزش نشده اند یا هیچ یک از سوادآموزان تحت پوشش آنها در پایان کار قبول نشوند، مبلغی پرداخت نخواهد شد. اشرفی ادامه داد: حجم ابلاغی استان در جهت فعالیت های سوادآموزی سال ۹۹ در روزهای آینده به نواحی و مناطق اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: از نواحی و مناطق انتظار می رود طبق برنامه ریزی اعلامی در کنار فعالیت های سوادآموزی به فعالیت های مکمل از قبیل طرح های خواندن با خانواده، حلقه های کتاب خوانی، نماز کلید بهشت، ICDL و ... توجه لازم صورت بگیرد.

معاون مدیر کل خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید گسترش مراکز یادگیری محلی غیر دولتی جزو اولویت های معاونت است تا سوادآموزان در کنار یادگیری سواد مهارت های مختلف را نیز بیاموزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار