جلسه بررسی فرآیند سامانه ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه بررسی فرآیند سامانه ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد)  همچنین  پیش نویس شرح وظایف و ساختار اجرایی برنامه ملی نماد درسطح استان/منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه بررسی فرآیند سامانه ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه بررسی فرآیند سامانه ملی نماد و همچنین پیش نویس شرح وظایف و ساختار اجرایی برنامه ملی نماد در سطح استان/منطقه به ریاست مسعود شکوهی، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و اعضای کارگروه نظام مراقبت دانش‌آموزی (نماد) درسالن معاونت پرورشی و فرهنگی برگزارشد.

در این جلسه مریم زینالی، رئیس مرکز توسعه سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور حضور داشت که همراه اعضا کارگروه به تجزیه و تحلیل فرآیند سامانه نماد پرداخته شد و راهکارهای برطرف کردن ایرادها و اشکالات این سامانه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه نادر منصور کیایی، معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و اعضای کمیته نماد حضور داشت و به تشریح پیش نویس شرح وظایف و ساختار اجرایی برنامه ملی نماد در سطح استان، منطقه و مدرسه پرداخته شد و در ادامه جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شد که ابلاغ آن به استان‌ها به بعد از جمع بندی نقطه نظرات و پیشنهادات استان‌ها و درصورت تایید نهایی موکول شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار