به کمک خیرین حوزه آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان:

دانش آموز آسیب دیده بینایی صاحب یک دستگاه تبلت شد

زنجان (پانا) - به کمک خیرین حوزه آموزش و پرورش استثنایی در استان زنجان، دانش آموز آسیب دیده بینایی صاحب یک دستگاه تبلت شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز آسیب دیده بینایی صاحب یک دستگاه تبلت شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان رنجان، طی مراسمی با حضور رئیس، معاون و کارشناس آسیب دیده بینایی آموزش و پرورش استثنایی یک دستگاه تبلت 10 اینچ که توسط خیرین تامین و اهدا شده بود، تحویل دانش آموز آسیب دیده بینایی شد.

در این مراسم فاطمه باغبانی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان با قدردانی از خیرین تعلیم و تربیت، بالاخص خیرین حوزه دانش آموزان با نیاز ویژه از ایشان بابت تامین اقلام کمک آموزشی تقدیر و ابراز امیدواری کرد که این کمکهای خداپسندانه ادامه دار باشد.

وی افزود: دانش آموزان کم بینا به خاطر مشکلات بینایی برای خواندن کتابهای درسی به صورت پی دی اف به استفاده از تبلت جهت بزرگنمایی نیاز دارند که این امر بایستی با مشارکت خیرین و آموزش و پرورش انجام پذیرد.

باغبانی کمک به دانش آموزان با نیازهای ویژه را امری خداپسندانه خواند و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه ارگانهای ذی‌ربط شاهد برطرف شدن مشکلات آموزشی در حوزه دانش آموزان استثنایی استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار