با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل:

جلسه کمیته علمی اجرایی طرح نماد برگزار شد

زنجان (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان جلسه کمیته علمی اجرایی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (طرح نماد ) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته علمی اجرایی طرح نماد برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، دهمین جلسه کمیته علمی اجرایی طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان ( نماد ) با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی 99-98 در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار گردید.

جعفر گنج خانلو، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، با تاکید به برنامه ریزی در راستای کیفیت بخشی کارگاه های آموزش ارتقایی در سال تحصیلی جدید، گفت: این کارگاه ها منجر به آگاهی بخشی به خانواده ها و دانش آموزان شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این طرح در صورت حمایت همه جانبه دستگاه ها در کوتاه مدت می تواند اثرات مطلوب و موثری در پی داشته باشد.

در ادامه جلسه غیاثی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اداره کل گفت: این طرح با حضور 29200 نفر دانش آموز در مدارس ناحیه یک زنجان و با آموزش 100 نفر از مدرسین برگزیده انجام گردید .

وی در ادامه افزود همکاری پر رنگ دستگاه های عضو من جمله: استانداری، دادگستری ،شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی و... در اجرای مطلوب این طرح بسیار تاثیر گذار بوده است.

در ادامه حاتمی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک گزارشی از روند اجرای طرح نماد در این ناحیه را ارائه نمود.

شایان ذکر است طرح نماد در دومین سال متوالی و در کلیه مدارس ناحیه یک زنجان به عنوان پایلوت استانی و در سایر مناطق و شهرستان ها در فاز ارجاعات موارد اورژانسی انجام گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار