یک بام و دوهوای بازگشایی اماکن ورزشی شهرداری کرج

کرج (پانا) - رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج اعلام کرد بازگشایی اماکن ورزشی و فرهنگی شهرداری کرج هنوز به این شهرداری ابلاغ نشده است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
یک بام و دوهوای بازگشایی اماکن ورزشی شهرداری کرج

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رحیمی، معاون شهردار کرج و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری این شهر گفت: با وجود مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی کلیه صنوف، هنوز ابلاغی در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی و فرهنگی شهرداری کرج از سوی مراجع ذی صلاح برای شهرداری صادر نشده است و ما نیز تا زمان دریافت این ابلاغ قادر به بازگشایی این اماکن نیستیم.

او افزود: شهرداری کرج در نقاط مختلف شهر دارای سالن های تخصصی والیبال، فوتسال، آمادگی جسمانی، ایروبیک، بسکتبال، کشتی، بدمینتون، تنیس، اسکیت، ورزش های باستانی و همچنین دارای استخر سر پوشیده است.

رحیمی اظهار کرد: رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا دستور بازگشایی اصناف پرخطر را به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر کردند.

او اضافه کرد: اما همه سالن ها و اماکن ورزشی و فرهنگی تحت پوشش شهرداری کرج برای بازگشایی ملزم به رعایت دستورالعمل ها و رعایت نکات بهداشتی به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار