بهاره رهنما مجموعه‌ای مستند برای شبکه نمایش خانگی می‌سازد

تهران (پانا) - بهاره رهنما در دومین تجربه مستندسازی خود به سراغ سوژه‌ تازه‌ای رفته و مجموعه مستند «آفرود مزه‌ها» را کارگردانی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بهاره رهنما مجموعه‌ای مستند برای شبکه نمایش خانگی می‌سازد

به گزارش روابط عمومی پروژه، ایده مجموعه مستند «آفرود مزه ها» در ادامه علاقه بهار رهنما به مستند سازی، با موضوع هنر آشپزی زنان ایرانی در دوران قرنطینه کرونا شکل گرفته است.‌

علاقه بهاره رهنما به بیان دغدغه های اجتماعیاش بوسیله سینمای مستند دلیل انتشار فراخوانی در صفحه اینستاگرامش شد که از خانمهای خانه دار برای حضور در این سریال مستند دعوت می کند‌.

در این مجموعه مستند که در ۱۵ قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی و Vodها تولید می‌شود، بهاره رهنما در هر قسمت با حضور در خانه های زنان ایرانی از طبقه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، موقعیتهای مرتبط با آشپزی ایرانی را به تصویر میکشد.

عوامل مجموعه مستند «آفرود مزه‌ها» عبارتند از: طراح، کارگردان و مجری: بهاره رهنما، تهیه‌کننده و تدوینگر: مجید فتاحی، مجری طرح: رضا بهرامی، روابط عمومی: میلاد بهار

گفتنی است، بهاره رهنما پیش از این مستند «صدام کن : مامان» را با موضوع مسائل مرتبط به مادر بودن و نبودن زنان ساخته است که سال گذشته در بخش ویژه جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار