برترین های مسابقه ی "ایثار در بهار قرآن" تجلیل شدند

بوشهر(پانا)_ در آیینی برترین های مسابقه ی "ایثار در بهار قرآن با موضوع ترویج فرهنگ نماز"استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برترین های مسابقه ی "ایثار در بهار قرآن" تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره‌ ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل در این آیین گفت: مسابقه ی ایثار در بهار قرآن با موضوع ترویج فرهنگ نماز یک برنامه ی فرهنگی خاص بود که سه موضوع مهم "ایثار"، "قرآن" و نماز را درخود جای داده بود.
آنیتا مظفری بیان کرد: این مسابقه که از اول ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد واحد قرآن و عترت با همکاری دبیرخانه ستاد اقامه نماز اداره کل هر روز یک سوال را مطرح و نفرات برتر را معرفی می کرد.
وی به حضور میانگین روزانه 55 نفر در این مسابقه اشاره کرد و بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار، قرآن و نماز در جامعه، آشنایی با احکام شرعی و معارف اسلامی و تبیین فرهنگ ایثار در گام دوم انقلاب از اهداف برگزاری این مسابقه بود.
مظفری ادامه داد: پیوند فرهنگ ایثار و شهادت و نماز می تواند زمینه ساز پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی باشد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل با اشاره به اینکه مردم ایران زمین ایثار را یکی از راه های مبارزه با مشکلات دانستنده اند، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمان، ترویج فرهنگ ایثار یکی از ضروریات جامعه است.
لازم به توضیح است به دلیل شیوع ویروس کرونا در حرکتی نمادین از 2 نفر از کارکنان اداره کل با اهداء لوح سپاس و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار