قول مساعد استاندارخراسان جنوبی برای زیباسازی اردوگاه هدایت

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد استاندار خراسان جنوبی برای زیباسازی و بهسازی اردوگاه دانش آموزی هدایت، قول مساعد داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
قول مساعد استاندارخراسان جنوبی برای زیباسازی اردوگاه هدایت

محمد علی واقعی صبح امروز با بیان این خبر اظهار کرد: در بازدید استاندار از اردوگاه هدایت که با هدف بررسی شرایط، رفع مشکلات و تأمین نیازمندی های این اردوگاه صورت گرفت؛ محمد صادق معتمدیان دستور اهدای ست کامل تجهیزات ورزشی به این اردوگاه را صادر کرد.

او، با اشاره به تأمین 50 تن سیمان توسط استانداری، تصریح کرد: همچنین استاندار خراسان جنوبی در این بازدید نسبت به احداث آلاچیق، تأمین قایق، سنگ، کف سازی و محوطه سازی اردوگاه هدایت با مشارکت استانداری، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی قول مساعد داد.

مدیر کل آموزش و پرورش با بیان این مطلب که از محل اعتبارات استانی برای برق و روشنایی این اردوگاه اعتباراتی در نظر گرفته خواهد شد، تأکید کرد: اجرای طرح مطالعاتی انتقال آب به اردوگاه، گاز رسانی، خیابان کشی، تکمیل ساختمان مرکزی،احداث مجتمع آموزشی، جانمایی فضاهای ورزشی، فرهنگی و تفریحی و پلان بندی این اردوگه را از دیگر مصوبات این بازدید 5 ساعته برشمرد.

واقعی با بیان این که گازرسانی به اردوگاه هدایت در شرایط فعلی نیازمند 50 میلیون تومان اعتبار است، ابراز کرد: 13 اردوگاه دانش آموزی در شهرستان های استان مشغول فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار