تمامی موزه‌های استان گلستان بازگشایی شد

گلستان(پانا) - براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، تمامی موزه‌های استان گلستان بازگشایی‌شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۵۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تمامی موزه‌های استان گلستان بازگشایی شد

به گزارش مهر، موزه های گلستان از روز سه شنبه با رعایت برخی از دستورالعمل ها مانند، فاصله یک متری در صف خرید، داشتن ماسک، دستکش و غیره بازگشایی شد.

۱۳ موزه تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی گلستان قرار دارد و طبق روال عادی از ساعت ۹ الی ۱۸ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم آماده میزبانی از بازدیدکنندگان خواهند بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در این زمینه اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، تمامی موزه‌های استان گلستان بازگشایی‌شده و فعالیت خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سر گرفتند.

احمد تجری افزود: با ابلاغ این مصوبه، موزه‌های استان طبق روال عادی و با رعایت دستورالعمل ها آماده میزبانی از بازدیدکنندگان خواهند بود.

تجری با اشاره به این‌که با شیوع کرونا ویروس، فعالیت موزه‌های استان گلستان محدود و متوقف‌شده بود، اظهار امیدواری کرد: با بازگشایی این مکان‌های فرهنگی و تاریخی ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد حضور بازدیدکنندگان و رونق دوباره این مکان‌ها باشیم.

همچنین بازدیدکنندگان ملزم به رعایت برخی از دستورالعمل های هستند. بازدیدکنندگان در هنگام تهیه بلیت حضوری ضمن رعایت فاصله یک متری از نفر جلویی و متصدی کنترل از ماسک و دستکش استفاده کنند.

بازدیدکنندگان در هنگام بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌ها ضمن رعایت فاصله یک متری از نفرات کناری و متصدیان از ماسک و دستکش استفاده کنند.

مسافران در فضاهای عمومی و سالن‌های انتظار با فاصله ایمن از دیگران روی صندلی‌ها نشسته و در زمان نشستن از دست زدن به دستگیره‌ها و یا لبه صندلی‌های عمومی خودداری و در صورت تماس دست، دست‌های خود را شستشو دهند.

در صورت داشتن‌ علائم سرماخوردگی، حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید.

برای بازدیدهای خانوادگی ضمن هماهنگی با متصدی کنترل در گروه‌های زیر ۶ نفر به موزه‌ها مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار