توزیع 600 بسته غذایی در رزمایش کمک مومنانه شهرستان طبس

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد 600 بسته غذایی به ارزش 120 میلیون تومان با مشارکت دانش آموزان، فرهنگیان و حوزه های خواهران و برادران بسیج دانش آموزی و فرهنگی طبس در دو مرحله بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 600 بسته غذایی در رزمایش کمک مومنانه شهرستان طبس

محمد علی واقعی صبح امروز در آیین توزیع دومین مرحله از کمک های مومنانه که در سالن ورزشی شهید کاظمی نیای طبس برگزار شد، تصریح کرد: در دومین مرحله این رزمایش 300 بسته غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات به ارزش 60 میلیون تومان بین دانش آموزان یتیم، محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

او، برگزاری این رزمایش را تجلی عظیم همدلی و مشارکت تاریخی دانست و ابراز کرد: جامعه فرهیخته فرهنگیان استان، دانش آموزان مومن و انقلابی با مشارکت حوزه های خواهران و برادران بسیج دانش آموزی و فرهنگیان خراسان در جذب، هدایت، شناسایی افراد آسیب پذیر و توزیع بسته های معیشتی کار بزرگی انجام داده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، افزود: از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا فرهنگیان و دانش آموزان نوع دوست، مومن، بسیجی و بصیر استان برای تامین بخشی از نیازهای دانش آموزان نیازمند پای کار آمده اند و اتفاقات بی نظیری را رقم زده اند.

واقعی با اشاره به آغاز رزمایش تولید علم و محتوای علمی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تصریح کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان تا امروز عملکرد خوبی در مدیریت دو جبهه تعلیم و تربیت و مبارزه کرونا داشته و دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار