قدردانی رئیس سازمان انرژی اتمی از تلاش‌های علی لاریجانی

تهران (پانا)‌ - علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، از تلاش‌های صادقانه وی در نهاد قانونگذاری کشور قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی رئیس سازمان انرژی اتمی از تلاش‌های علی لاریجانی

به گزارش روابط عمومی سازمان انرژی اتمی، در پیام صالحی خطاب به لاریجانی آمده است:

«اکنون که پس از بیش از یک دهه مجاهدت مخلصانه و تلاش صادقانه در جهت مدیریت هوشمند نهاد قانونگذاری کشور، آماده می‌شوید تا در سنگری دیگر تجربیات و اندوخته های گرانبهای خویش را در مسیر تحقق اهداف بلند نظام مقدس اسلامی به کار گیرید، بر خود واجب می‌دانم تا به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ صنعت هسته‌ای کشور بر همت عالی و غیرت و حمیت دینی و ملی آن برادر اندیشمند درود فرستم.

بدون تردید بزرگان و عزیزانی که در طول سالیان متمادی به رصد دقیق تحولات و فراز و فرودهای سیاست داخلی و خارجی ایران، نظر افکنده و دلداده و دلبسته عزت و سربلندی ایران عزیز هستند گواهی خواهند داد که شخصیتی صاحب صلاحیت و با کیاست از سر خیرخواهی و بصیرت بر کرسی ریاست خانه‌ملت تکیه زد و با درایت و ذکاوت مثال‌زدنی خویش به گره گشایی از کار خلایق و مساعدت در راه تامین منافع ملی ایران همت گمارد.

دوام سلامتی و مزید توفیقات حضرتعالی را در ادامه خدمت به میهن عزیز اسلامی در سایه عنایات و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار