استاندار خوزستان:

به صورت ویژه پیگیر تامین اعتبار جهت اتمام پروژه آب رسانی لالی هستم

لالی (پانا) - -استاندار خوزستان تاکید کرد علاوه بر پیگیری های سازمان آب و برق استان برای اخذ این مجوز، در سفر هفته آینده به تهران، این موضوع را مورد پیگیری قرار خواهم داد، چرا که مردم به دلیل کم آبی دچار مشکل شده اند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به صورت ویژه پیگیر تامین اعتبار جهت اتمام پروژه آب رسانی لالی هستم

غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان لالی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به شهرستان لالی از دو سال قبل آغاز شده که با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی همراه بوده و تاکنون ۹.۵ کیلومتر لوله گذاری شده و ۲.۵ کلیومتر دیگر نیز آماده لوله گذاری است.

او با بیان اینکه تاکنون حفاری ۳ حلقه چاه به پایان رسیده، با تأکید بر حفاری هر چه زودتر چهارمین حلقه چاه، افزود: این پروژه به ۸ کیلومتر خط لوله و دیگر تجهیزات نیاز دارد که با مشکلات اعتباری مواجه بوده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: امسال برای اجرای این پروژه اعتبار لازم در نظر گرفته شده، اما نیازمند اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه هستیم.

شریعتی ادامه داد: علاوه بر پیگیری های سازمان آب و برق استان برای اخذ این مجوز، در سفر هفته آینده به تهران، این موضوع را مورد پیگیری قرار خواهم داد چرا که مردم به دلیل کم آبی دچار مشکل شده اند.

او تصریح کرد: اگر مجوز لازم اخد شود، با تخصیص اعتبارات منطقه ای، پروژه به پایان می‌رسد.

گفتنی است آب شرب مردم لالی در حال حاضر از رودخانه تراز تامین می شود که هموراه به علت دبی کم رودخانه در تابستان و گل آلود شدن در بارندگی های زمستان با قطع شدن موجب اعتراض شهروندان بوده است و این مشکل سالیان درازی است که هنور رفع نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار