برگزاری اختتامیه جشنواره نوجوان سالم به صورت مجازی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری اختتامیه جشنواره نوجوان سالم به صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه جشنواره نوجوان سالم به صورت مجازی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، علیرضا مالک اشرفی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره نوجوان سالم گفت: این جشنواره که با هدف ترویج شیوه های سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار می شود، توانسته با همیاری دانش آموزان، معلمان و اولیا به مشارکت اجتماعی و هم افزایی ظرفیت ها و گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری و کمک کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: هر ساله با پایان سال تحصیلی اختتامیه این جشنواره به صورت استانی برگزار می شود و آثار برتر به مرحله کشوری راه می یابد، اما امسال با شیوع ویروس کرونا اختتامیه جشنواره به صورت مجازی در تیر ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله داوری آثار در استان از نیمه اردیبهشت ماه آغاز و تا نیمه خرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن اعلام نتایج صورت خواهد گرفت.

مالک اشرفی با بیان اینکه تعداد بیش از ۱۴ هزار اثر از کل استان خراسان رضوی در قالب ۱۸ رشته و در ۳ سطح دانش آموزی، اولیا و معلمان دریافت شده است،گفت: این آثار هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی نسبت به سال‌های گذشته رشد داشته و این نشان‌دهنده اهمیت دادن اجتماع و طیف دانش آموزان و اولیا و معلمان به استفاده از ابزارهای بازدارنده از خطرات و آسیب های اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار