با حضور مدیر کل آموزش و پرورش فارس انجام شد:

آغاز تولید برنامه های آموزشی با موضوع امتحانات کتبی نهایی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم در صداوسیمای فارس

شیراز(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش فارس از آغاز تولید 27 برنامه آموزشی با موضوع امتحانات کتبی نهایی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم در فارس خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تولید برنامه های آموزشی با موضوع امتحانات کتبی نهایی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم در صداوسیمای فارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرهاد اسماعیلی در بازدید از مراحل تولید برنامه‌های آموزشی با موضوع امتحانات کتبی نهایی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم در فارس، گفت : این اقدام در راستای توسعه عدالت آموزشی و با مشارکت آموزش و پرورش فارس و صداوسیمای استان فارس در حال انجام است.

اسماعیلی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس ، تهیه این مجموعه برنامه با حضور جمعی از دبیران برجسته فارس در دروس مختلف ،در زمینه نحوه پاسخگویی و بیان نکات برجسته ،کلیدی و مهم سوالات امتحانات کتبی نهایی خرداد 99 در حال انجام است.

او ادامه داد: این برنامه ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم است و هدف از تولید آن،کمک به رشد نمره کتبی و نهایی دانش آموزان این پایه است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اشتغال بیش از 35 هزار دانش آموز فارس در پایه دوازدهم ،گفت: این مجموعه در قالب27 برنامه و با حضور 19 دبیر برجسته استان ،برای 21 درس در حال تولید است و انتظار می‌رود اینگونه، جهش تحصیلی مطلوبی در دانش آموزان استان فارس ایجاد کند.

اسماعیلی افزود: تولید برنامه‌ای که در آن به تشریح سوالات امتحانات کتبی نهایی می پردازد ،اولین بار است که در سطح کشور و فارس انجام می‌شود و با توجه به پوشش گسترده شبکه فارس در سطح استان و قابل مشاهده بودن آن برای بیشتر دانش آموزان، این کار ما به عدالت آموزشی نزدیک‌تر است.

معاون سیمای شبکه فارس نیز گفت: این برنامه‌ها با عنوان مدرسه تلویزیون فارس در حال تولید است که از روز پنج شنبه ۸ خردادماه لغایت پنجشنبه ۱۵ خرداد جاری ، هر روزدر ۴ نوبت و در ساعات ۸:۳۰صبح، ۱۲ظهر ، ۱۷ و ۱۹ عصر در 27 قسمت پخش خواهد شد.

فرشید باغبان منش ادامه داد: این برنامه بسته به استقبال دانش آموزان در بازه امتحانات نیز تکرار پخش خواهد داشت و تلاش می کنیم که دانش آموزان ارتباط خوبی با این برنامه‌ها برقرار کنند.

او با بیان اینکه قبل از ایام نوروز نیز 23 برنامه برای پخش از شبکه‌های 4 و آموزش برای دانش آموزان تهیه شد ،گفت: این 27 برنامه مخصوص شبکه فارس است که با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش فارس تهیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار