دیدار شاه منصوری با مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی

تهران (پانا) - حمید شاه منصوری، مدیر آموزش و پرورش منطقه12تهران، در دیدار با محمدرضا قربانی، مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی اعلام کرد که 26 درصد مدارس فرسوده شهر تهران در منطقه 12 واقع شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۵۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار شاه منصوری با مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12تهران، جلسه دفتر نمایندگی خیرین مدرسه ساز منطقه با حضور حمید شاه منصوری مدیر منطقه، محمدرضا قربانی مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی و سید علی محمد ابویی مهریزی مسئول نمایندگی منطقه 12 برگزار شد.
شاه منصوری در ابتدای جلسه ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران بیان داشت: در دو سال متوالی دو مدرسه خیرساز را افتتاح کردیم.
وی اظهار داشت: حدود 63 درصد مدارس دولتی منطقه 12 فرسوده هستند که بعضی املاک با سهم 5 درصد شهرداری در گذشته ساخته شده اند؛ و دارای مشکل می باشند و بخشی از مشکل هم مدارسی هست که در اختیار اوقاف‌می باشد.
مدیر منطقه در انتها تصریح نمود: 26درصد مدارس فرسوده شهرتهران در منطقه12 قرار دارد که با توجه به این آمارها دست یاری به سوی خیرین عزیز مدرسه ساز شهر تهران دراز می کنیم تا با یاری خداوند متعال و همت خیرین نیک اندیش بتوانیم آمار مدارس فرسوده منطقه 12 را کاهش دهیم.
در ادامه جلسه محمدرضا قربانی به عنوان مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران منطقه12 بدلیل تلاش هایشان در خصوص نوسازی مدارس فرسوده منطقه گفت: آنچه در منطقه 12 بیش از هر چیز توجه را به خود جلب می کند بناهای قدیمی است که عمر زیادی دارند. مدارس منطقه هم جزئی از این بناها هستند. مدارسی که روزگاری به دور از هر استانداردی تنها به دلیل نیاز منطقه ساخته شدند.
وی افزود: خوشبختانه هیئت مدیره نمایندگی متشکل از اعضای خیرین هستند که هر یک از انها دلسوزی خاصی به این حرکت دارند و همین مایه دلگرمی ما در نمایندگی شده است و خیرپروری و کمک گرفتن از افرادی که تصمیم به این کار خیر دارند، تنها راهی است که می توان وضعیت مدارس منطقه را به استانداردها نزدیک کنیم.
قربانی در خاتمه بیان داشت: با آنالیز مشکلات می توان خیلی بهتر با آنها مقابله کرد و تعیین تکلیف مدارس 5 درصد سهم فرهنگ شهرداری، عدم ارجاع به میراث فرهنگی برای تشخیص بر و کف و مکاتبه با اوقاف در رابطه با مدارس فرسوده وقفی از جمله فعالیت هایی است که باید در سطح منطقه12 به صورت جدی مورد ارزیابی و مکاتبه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار