جلسه ویدئو کنفرانس معاون آموزش متوسطه با روسای مناطق و نواحی 14 گانه استان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه معاونت آموزش متوسطه با روسا، معاونین و کارشناسان آموزشی مناطق و نواحی 14 گانه استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ویدئو کنفرانس معاون آموزش متوسطه با روسای مناطق و نواحی 14 گانه استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی، معاون آموزش متوسطه استان در جلسه ویدئو کنفرانس با روسا، معاونین و کارشناسان آموزشی مناطق و نواحی 14 گانه به نقش اثرگذار روسای مناطق و نواحی در اهتمام به مسائل و موضوعات آموزشی اشاره کرد و توجه و حمایت آنان از حوزه آموزشی را تسهیل گر در نیل به اهداف ترسیم شده در این بخش دانست.

بهرامی با اشاره به برخی اقدامات مهم و ضروری در این ایام از جمله بحث هدایت تحصیلی، توسعه متوازن بین شاخه ای با رویکرد تقویت رشته های فنی و کاردانش و رشته ریاضی در شاخه نظری، سازماندهی مطلوب نیروی انسانی و پوشش تحصیلی دانش آموزی، از روسای محترم مناطق خواست شخصا مدیریت کمیته های مربوطه را در سطح منطقه بر عهده گیرند.

وی ضمن تشکر از اقدامات شایسته همه همکاران اداری و آموزشی در ارایه آموزش های غیرحضوری در طول ایام تعطیلات اضطراری کرونا، نسبت به استمرار این فعالیت ها بر بستر شبکه آموزشی دانش آموزی تا اتمام محتوای کتب درسی تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه استان با اشاره به شیوه نامه ساماندهی نیروی انسانی، بر استفاده از ظرفیت های آن برای ارتقاء کیفی ساماندهی نیروی انسانی و سازماندهی تخصصی نیروهای آموزشی تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم بهبود شاخص پوشش تحصیلی استان در دوره متوسطه، استفاده از ظرفیت دستگاه های برون سازمانی از جمله فرمانداریها، بخشداریها و شوراهای آموزش و پرورش را در این راستا در کنار دغدغه و تلاش و جدیت ارزشمند مدیران مدارس، لازم و ضروری دانست.

شایان ذکر است در این جلسه روسای محترم ادارات متوسطه فنی و کاردانش و نظری نیز به تبیین انتظارات و برنامه های پیش روی این حوزه ها پرداختند و روسای محترم مناطق و معاونین آموزشی نیز به تشریح اقدامات و بیان مسائل در زمینه هدایت تحصیلی سازماندهی نیروهای انسانی،ثبت نام دانش آموزی و نقل و انتقالات پرداختند.

لازم به یادآوری است جلسه با مناطق و نواحی به تفکیک هر منطقه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار