ثبت نام دانش آموزان در مدارس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی انجام می شود

کرمان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد ثبت نام دانش آموزان در مدارس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی انجام می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام دانش آموزان در مدارس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی انجام می شود

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش کرمان، احمد اسکندری نسب، در نشست ستاد ثبت نام در مدارس استان کرمان گفت: با اشاره به اینکه از ۲۷ اردیبهشت ماه مدارس استان برای رفع اشکال، بازگشایی شده اند گفت: این اقدام کاملا اختیاری بوده است و در این شرایط پیش آمده سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و همچنین آموزش اصولی دانش آموزان با رعایت نکات بهداشتی در زمان حضور دانش آموزان در مدارس، از الویت‌های مهم و اصلی آموزش وپرورش بوده است.

وی بیان کرد: ثبت نام برای مدارس دبستان از اول خرداد ماه آغاز شده است و برای مدارس دبیرستان، والدین می‌توانند از طریق سایت مدارس و یا به‌صورت حضوری و با رعایت نوبت دهی برای جلوگیری از شلوغی و فاصله گذاری اجتماعی، از اول تیر ماه اقدام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امتحانات پایه نهم تحصیلی در مدارس استان به‌صورت حضوری برگزار می شود، این امتحانات با رعایت فاصله گذاری هر صندلی با صندلی بعدی با فاصله ۲ متر انجام و با رعایت همه موازین بهداشتی محل امتحانات بصورت مرتب ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

احمد اسکندری نسب با اشاره به اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد ماه آغاز و تا ۱۶ تیرماه بصورت حضوری ادامه دارد، گفت: خدمات حضوری به دانش آموزان این پایه تحصیلی فقط تا دهم خرداد ماه، ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد: الزام است که پایه تحصیلی نهم به‌دلیل داشتن هدایت تحصیلی و انتخاب رشته و پایه دوازدهم هم بدلیل نهایی بودن امتحانات بصورت حضوری باشند و شیوه برگزاری امتحانات سایر پایه ها، بنا به تصمیم شورای هر مدرسه ارزیابی و برگزار خواهند شد.

اسکندری نسب همچنین با اشاره به جدول زمان بندی ثبت نام پایه های ورودی به مدارس گفت: ثبت نام پایه اول ابتدایی از اول خرداد آغاز می شود و تا 17 خرداد ادامه دارد، ثبت نام پایه هفتم از اول تا 14 تیر و ثبت نام پایه دهم از 5 تا 21 تیرماه سال جاری صوت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار