مدیرآموزش و پرورش فلاورجان: سعه صدر داشتن یکی از خصوصیات مدیران است

فلاورجان (پانا) - اولین جلسه ویدئو کنفرانس ویژه مدیران مدارس با حضور مدیرآموزش و پرورش فلاورجان و اعضای شورای معاونین در سالن امیرکبیر مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش فلاورجان: سعه صدر داشتن یکی از خصوصیات مدیران است

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش فلاورجان، ضمن تشکر از حضور کلیه مدیران در جلسه ویدئو کنفرانس، بازگشایی مجدد مدارس را یک فرصت دانست تا دانش آموزان به رفع اشکالات خود بپردازند و این دوران فرصت خوبی بود تا نقش و جایگاه معلمان بیش از پیش شناخته شود.

مدیر آموزش و پرورش سلامت دانش آموزان را اولویت آموزش و پرورش دانست و افزود: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و مدیران نباید دانش آموزی را اجبار به حضور در مدرسه کند که این امر باعث نگرانی و دغدغه خانواده ها می شود.

قربانعلی کاظمی مهمترین شاخصه مدیران را داشتن سعه صدر دانست و اظهار کرد: مدیران باید در کارها و مشکلات سعه صدر داشته باشند تا بتوانند برمشکلات فایق آیند. همچنین با توجه به مشکلات خانواده ها بخاطر شرایط بوجود آمده با مردم و ارباب رجوع با روی خوش و سعه صدر برخورد کنیم که این از خصوصیات یک مدیر موفق است.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه این جلسه گفت: مدارس تعطیل نیست و حضور عوامل اجرایی در مدارس اجباری است و در این ایام می توانید از نظرات و پیشنهادات شورای معلمان در پیشبرد اهداف آموزشی و تسریع در کارها و همچنین شروع سال تحصیلی کمک بگیرید.

وی با توجه به بازگشایی مدارس، توجه به نکات بهداشتی در مدارس را مهم دانست و تصریح کرد: باید ضدعفونی و گندزدایی مدارس طبق پروتکلهای بهداشتی به صورت مستمر انجام شود تا خانواده ها در این زمینه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

قربانعلی کاظمی در خصوص برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم عنوان کرد: باید این نگرانی و دغدغه خانواده ها درخصوص برگزاری امتحانات حضوری با توجه به شیوع ویروس کرونا توسط شما مدیران به خانواده ها انتقال داده شود و اطمینان دهید که با رعایت کامل مسائل و پروتکلهای بهداشتی امتحانات در فضایی امن همراه با آرامش برگزار خواهد شد و به یاری خدا خروجی خوبی خواهد داشت.

وی در پایان برای کلیه مدیران، معاونین، معلمان و دانش آموزان آرزوی سلامتی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار