جزئیات آتش‌سوزی انبار پارچه در خیابان مولوی

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق در یک انبار پارچه در خیابان مولوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات آتش‌سوزی انبار پارچه در خیابان مولوی

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران، جلال ملکی جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساعت ۹:۱۰ صبح امروز در محدوده جنوبی بازار تهران در خیابان مولوی ایستگاه سعادت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان شش طبقه بود که بیشتر کاربری انباری داشت و به محلی برای نگهداری پارچه تبدیل شده بود. در طبقه ششم این ساختمان که ۱۲۰ متر وسعت داشت، تمامی اتاق‌ها تبدیل به محلی برای انبار پارچه شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در این طبقه حجم بسیار زیادی پارچه نگهداری می‌شد به گونه‌ای که اصلا راهی برای عبور از این پارچه‌ها نبود. در قسمت انتهایی این واحد یک اتاق ۱۸ متری کاملا شعله‌ور قرار داشت، اما هیچگونه دسترسی به این اتاق نبود. آتش‌نشانان مجبور شدند از روی حجم زیادی از پارچه‌ها و حدفاصل طاقه‌های پارچه و سقف عبور کنند.

ملکی تصریح کرد: بخشی از آتش به بخش‌های بیرونی سرایت کرده بود. حدودا یک سوم این واحد دچار حریق شده بود. با توجه به اینکه دسترسی به کانون آتش بسیار سخت بود، اما آتش‌نشانان به سرعت آتش را اطفاء کرده و توانستند از گسترش بیشتر آن جلوگیری کنند. با توجه به حجم بسیار زیاد پارچه نیروهای آتش‌نشانی درحال خارج کردن پارچه‌های سوخته و لکه‌گیری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار