کرونا نتوانست آموزش را تعطیل کند؛

کلاس صحرایی دانش آموزان در باغ فندق اشکورات شهرستان رودسر

رشت (پانا) - معلم رودسری ثابت کرد کرونا نمی‌تواند آموزش را تعطیل کند و تحصیل دانش آموزانش را در مزرعه سرسبز باغ فندوق خود ادامه داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کلاس صحرایی دانش آموزان در باغ فندق اشکورات شهرستان  رودسر

پویش ملی "کرونا را شکست می‎دهیم" در روزهای پیک شیوع بیماری ویروس کووید۱۹، به تواتر به گوش می‌خورد.
ویروس منحوس کرونا، این بار در اشکورات شهرستان رودسر، روستای دیورود به خاک مالیده شد. گویی سرشت معلمی، با ایثار و از خودگذشتگی عجین شده است که هیچ عامل خارجی نمی‌تواند مزاحم رابطه عاشقانه معلم و دانش‌آموز شود.
کرونا با ورود نحس‌گونه‌اش عاملی برای تهدید سلامتی افراد جامعه شد و مدارس کشور را به تعطیلی کشاند، اما با ایثار و علاقه معلمان، آموزش تعطیل نشد.
اما در این میان، آموزش مجازی مسیری بود که کرونا بر پیکره آموزش و پرورش تحمیل و با اجبار، مسیر مستقیم و حضوری را به مجازی سوق داد. این شکل مجازی و تکنیک‌گونه نتوانست حس و دلسوزی بین معلم و شاگرد را کم کند و بذل ایثار معلمی را مانع شود.
در مناطقی به‌علت عدم زیرساخت اینترنت و… سکینه اکبرنژاد اشکلک، معلم وظیفه شناس روستای دیورود اشکورات بخش رحیم آباد شهرستان رودسر، با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی با برگزاری کلاس حضوری در دل مزرعه سرسبز باغ فندوق، به مدت دو ماه، آموزش دانش آموزان را به‌خوبی دنبال کرد.

گفتنی است سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، مسئول بسیج فرهنگیان گیلان با حضور در این کلاس صحرایی از زحمات این معلم و از دانش آموزان آن کلاس تجلیل به‌عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار