تولید محتوای دوره پیش دبستانی برای شبکه شاد برعهده شهر تهران است

تهران (پانا) - سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از واگذاری طراحی، تولید و انتخاب محتوای الکترونیکی برای توسعه شبکه شاد در محور فعالیت های هنری و خلاقیت دوره پیش دبستانی به اداره کل شهر تهران خبر داد. 

کد مطلب: ۱۰۷۵۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای دوره پیش دبستانی برای شبکه شاد برعهده شهر تهران است

سعید ربوشه معاون آموزش ابتدایی در گفتگو با پانا با بیان اهمیت نگاه به فضای مجازی و تولید محتوای الکترونیکی، به فراهم شدن زمینه های لازم برای توسعه فردی معلمان و مربیان در بستر شبکه شاد و تسهیل شرایط یادگیری برای دانش آموزان اشاره کرد و افزود: شبکه شاد ویژه شرایط تعطیلی ناشی از بیماری نیست و در شرایط عادی نیز می تواند به عنوان بستر ارتباطی امن بین خانه و مدرسه مورد استفاده قرار گرفته و یا تعاریف و کاربردهای جدیدی برای آن تعریف کرد. ربوشه همچنین به اهمیت دوره پیش دبستانی به عنوان دوره ای پایه‌ای و تاثیرگذار در شخصیت نوآموزان اشاره کرد و تولید محتوای الکترونیکی را زمینه‌ای مناسب برای کیفیت‌بخشی به فرآیندهای تربیتی دانست.

ربوشه با اشاره به تجربه شهر تهران در تولید محتوای الکترونیکی پیش دبستانی به ویژه در ایام نوروز، فروردین و اردیبهشت 1399، اظهار امیدواری کرد تا با ورود مربیان و صاحب نظران حوزه پیش از دبستان به این مقوله نسبتا جدید، گام های اساسی برای ترویج پیش دبستانی در جامعه و توسعه کمی و کیفی این دوره تحصیلی و توسعه عدالت آموزشی که از اهداف و برنامه‌های سند تحول بنیادین است، برداشته شود.

لازم به ذکر است فراخوان معاونت آموزش ابتدایی شهر تهران برای تولید محتوای الکترونیکی ویژه دوره پیش دبستانی با همکاری اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تهیه شده و در اختیار ادارات آموزش و پرورش مناطق 19 گانه شهر تهران و همچنین ادارات کل آموزش و پرورش استان ها قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار