حضوردانش آموزان منطقه یک در نماز عیدفطر با رعایت پروتکل بهداشتی

تهران(پانا)- صبح امروز همزمان با سراسر کشور، نماز عید بزرگ فطر با حفظ و رعایت ضوابط بهداشتی با حضور دانش آموزان متدین در برخی مساجد محله‌های منطقه یک تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حضوردانش آموزان منطقه یک در نماز عیدفطر با رعایت پروتکل بهداشتی
نماز باشکوه عید سعید فطر، روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با اول شوال، با حضور مردم مؤمن و دانش آموزان خداجو منطقه یک پس از یک ماه عبادت و بندگی در ماه ضیافت الهی با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در پی شیوع ویروس کرونا برگزار شد.
علت نام گذاری روز اول شوال به نام عید فطر، به ‌دلیل یک ماه عبادت و بندگی است که انسان به برکت روزه ‌داری و بندگی از آلودگی‌ها پاک می‌شود و به فطرت پاک خود باز می‌شود.
امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، اقامه نماز عید سعید فطر با ضوابط بهداشتی، با به همراه داشتن لوازم شخصی همچون مهر، سجاده، ماسک و دستکش و حفظ فاصله یک و نیم متری از چهار طرف به ‌صورت محدود و بدون تجمع‌های بزرگ در برخی مساجد و حسینیه‌های هر محله به صورت محدود ولی با شکوه برگزار شد.
در مراسم نماز عید فطر امسال که به خاطر شیوع کرونا به شکل مسجد محور برگزار شد، خیابان های اطراف مساجد و اماکن مذهبی شاهد نمازگزارانی بود که پس از پایان ماه مهمانی خداوند و اقامه نماز عید ابتدا برای ظهور امام زمان(عج) و سپس برای سلامتی همه گرفتاران و بیماران به ویژه بیماران کرونایی و رفع این بیماری دعا کردند و بهترین‌ها را برای خود و هموطنان و دیگر مسلمانان آرزو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار