پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت عید فطر

تهران (پانا) - استاندار تهران در پیامی به مناسبت عید سعید فطر بر تقویت وحدت مسلمانان جهان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت عید فطر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی با صدور پیامی عید فطر را تبریک گفت، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم اسئلک بحقَّ هذا الیوم الَّذی جعلتهُ لِلمسلمینَ عیدا.

پایان ماه سراسر برکت و تعبد، بندگی، بخشندگی و ضیافت الهی، شروع فصل جدیدی از آزمون عبادت و تهذیب نفس می باشد و عید سعید فطر تلالوی بهره مندی از فیوضات و برکات معنوی ماه رمضان در دل های عاشقان است.

اکنون انسان های متدین و با اخلاص به پاس شکرانه سی روز حضور بر سر سفره پر فیض رمضان و نعمت های فراوان الهی و درک روزها و شب های با عظمت این ماه، با حضور در نماز عید سعید فطر البته با رعایت پروتکل های بهداشتی، نهایت تقدیر و سپاس خود را از خداوند بلند مرتبه به نمایش می گذارند.

این روز نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی در سراسر جهان به عنوان یک روز بزرگ و مهم به صورت با شکوهی برگزار می‌شود و نقش مهمی در تقویت وحدت و بیداری اسلامی میان مسلمانان جهان دارد، دین اسلام در این عید درصدد ابلاغ یک پیام بزرگ به جهانیان است و باید همواره پیام آور این روز در عرصه جهان باشیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم قدرشناس و متدین استان تهران در ماه رمضان، عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف این استان تبریک عرض می کنم و عزت، پیروزی و سربلندی ایران اسلامی و اتحاد ملت های مسلمان را از حضرت حق خواستارم.

انوشیروان محسنی بندپی
استاندار تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار