رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

اولویت بازگشایی دانشگاه، حفظ سلامت دانشجویان، اساتید و کارکنان است

بوشهر(پانا)_رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت اولویت بازگشایی دانشگاه، حفظ سلامت دانشجویان اساتید و کارکنان است .

کد مطلب: ۱۰۷۵۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اولویت بازگشایی دانشگاه، حفظ سلامت دانشجویان، اساتید و کارکنان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری در جلسه شورای مدیران و آموزش دانشگاه افزود: اولین گام، تعطیلی دانشگاه و آمادگی بیشتر برای مقابله با کرونا بوده و در ادامه دانشگاه کلاس‌های خود را به صورت مجازی ارائه داده و به نوعی آموزش دانشگاه تعطیل نشده است.
وی تصریح کرد: همکاران بایستی در این زمینه برنامه ریزی لازم را داشته باشند و قبل از بازگشایی تمام وسایل و تجهیزات بهداشتی و حفاظتی تهیه شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر از تمامی مدیران و دست اندرکاران حوزه آموزش بیان داشت: کارگروه ویژه آموزش مجازی با حضور تمامی اعضا فعال و متخصص در این حوزه باید تشکیل شده تا از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود و تجربه سایر دانشگاه ها در این زمینه استفاده شود.
کشمیری اظهار کرد : دانشگاه تلاش می‌کند تا تمام زیر ساخت‌های لازم و تهیه سخت افزارها و نرم افزارهای لازم برای دوره‌ها و آزمون‌های مجازی را تهیه کند.
وی تاکید کرد: آماده سازی خوابگاه و ضرورت غربالگری و انجام تست های لازم برای دانشجویان قبل از ورود به خوابگاه بایستی در دستور کار قرار گیرد تا ضمن شناسایی افراد ناقل از حضور آن‌ها در خوابگاه جلوگیری و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه در ادامه گزارشی از جلسات تشکیل شده در خصوص بازگشایی دانشگاه‌ها ارائه کرد.
صمد اکبرزاده افزود: تصمیمات و برنامه ریزی‌های مناسبی جهت برگزاری کلاس‌های مجازی، آزمون ها و وضعیت خوابگاه انجام شده است.
وی تصریح کرد: معاونت آموزشی نهایت تلاش خود را برای برگزاری کلاس‌های مجازی و آزمون‌های غیر حضوری به کار خواهد بست.
در ادامه مدیران و روسای دانشگاه نظرات خود را در خصوص روند آموزش، برگزاری کلاس‌ها و آزمون ارائه و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
جلسه شورای مدیران و آموزش دانشگاه با حضور هیات رئیسه در سالن اجتماعات پردیس دانشگاه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار