مدیر آموزشگاه صدرا رودان:

۱۶۰بسته معیشتی بین خانواده های دانش آموزان نیازمند رودانی توزیع شد

هرمزگان(پانا)- مدیر آموزشگاه صدرا رودان از توزیع ۱۶۰بسته معیشتی بین خانواده های دانش آموزان نیازمند رودانی در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و همگام با مدارس صدرای کشور در شهرستان رودان خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۶۰بسته معیشتی بین خانواده های دانش آموزان نیازمند رودانی توزیع شد

مجید قدسی در گفت و گو با پانا گفت: رزمایش کمک های مومنانه دانش‌آموزی در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و طرح «صدرای مهربانی»، آموزشگاه صدرا شهرستان رودان با همت خیرین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها اقدام به تهیه و توزیع ۱۶۰بسته معیشتی در شهرستان کرد.

مدیر آموزشگاه صدرا رودان افزود: این بسته‌های معیشتی به کمک دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در بین خانواده‌های دانش آموزان آسیب پذیر در شهرستان رودان توزیع شد.

وی عنوان کرد: باتوجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب هدف این طرح ایجاد موج گسترده مواسات و همدلی، رفع نیاز از خانوارهای نیازمند دانش آموزی و حرکت دادن دانش آموزان در مسیر کمک های مومنانه، همچنین همکاری و هم افزایی با دیگر نهادهای انقلابی؛ کمیته امداد، بنیاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ... بود که بحمدلله محقق شد.

قدسی خاطر نشان کرد: هر بسته شامل اقلامی از جمله برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بوده که ارزش کلی آن ۳۲ میلیون تومان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار