فرمانده ناجا: باید سازوکارهای ارتباط با مردم را تسهیل کنیم

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت ایجاد تحول در مرکز نظارت همگانی (197) گفت: ایجاد تحول در این مرکز یک رویکرد و مطالبه در جهت افزایش رضایتمندی مردم از اقدامات پلیس می باشد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناجا: باید سازوکارهای ارتباط با مردم را تسهیل کنیم

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین اشتری در نشست طرح نوین نظارت همگانی اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم امنیت و شهیدان عرصه نظم و امنیت را گرامی می داریم و برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرزوی سلامتی توام با طول عمر باعزت می کنیم.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران افزود : ان شاء الله از ایام باقیمانده ماه پرفیض و برکت رمضان بهره کافی و وافی ببریم و مشمول رحمت خداوند تبارک و تعالی باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به شهادت شهید"بارانی"، ادامه داد: شهادت این شهید زنده دوران را نیز تبریک و تسلیت عرض می کنم؛ وی سال 83 در سیستان و بلوچستان طی درگیری با اشرار مجروح شد و روز گذشته شهد شیرین شهادت را نوشید ودعوت حق را لبیک گفت.

سردار اشتری با اشاره به عیادتش از این شهید زنده، در دوران حیاتش، بیان کرد: بنده واقعاً ایثارگری های همسر این شهید والامقام را به چشم دیدم و برای این بانوی مکرمه آرزوی توفیق و اجر معنوی دارم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه بیان داشت: مرکز نظارت همگانی؛ پل ارتباطی میان مردم و مسئولان ناجا( پلیس) در راستای اصلاح فرآیندها و ارائه خدمات مطلوب به مردم است، البته در مواقعی هم مرجع و محلی برای تظلم خواهی مردم نسبت به عدم انجام خواسته های قانونی و به حق آنان می باشد؛ مرکز نظارت همگانی (197) با وجود این شاخصه ها مرجعی برای دریافت انتقادات مردمی است ضمن اینکه این مرکز سازوکار صیانت از مطالبات به حق نیروها را نیز فراهم می کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اهمیت تحول در مرکز نظارت همگانی مطرح کرد: ایجاد تحول در این مرکز یک رویکرد و مطالبه در جهت افزایش رضایتمندی مردم از اقدامات پلیس می باشد.

سردار اشتری اضافه کرد: مرکز نظارت همگانی باید همگام با تحقق پلیس هوشمند، متحول شود و در انجام وظایف خود با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و فناوری های نوین به هوشمندی برسد تا در دریافت، پردازش و رسیدگی به انتظارات و مطالبات مردم سرعت ببخشد.

وی تاکید کرد: خروجی عملکرد سامانه 197 بایستی منتج به اصلاح فرآیندها و تسهیل در انجام ماموریت ها و در نهایت جلب رضایتمندی مردم شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس تاکید کرد: باید به گونه ای اقدام و عمل کنیم که اثربخشی کارکردهایمان در ماموریت ها مشخص باشد و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

سردار اشتری با تاکید بر لزوم تحول گرایی مثبت در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و کسب موفقیت های روزافزون تاکید کرد: باید سازوکارهای ارتباط با مردم را تسهیل کنیم و درعین سهولت بخشی به شیوه خدمات دهی، عملکردمان را سرعت و دقت ببخشیم که لازمه تحقق این مهم، تدوین نقشه راه با محتوای کارشناسی، تخصصی و بر مبنای نیازسنجی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار