12 میلیارد حبوبات احتکار در کازرون کشف شد

شیراز(پانا)-جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 82 تن و 900 کیلوگرم انواع حبوبات احتکار به ارزش 12 میلیارد و 200 میلیون ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان کازرون خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
12 میلیارد حبوبات احتکار در کازرون کشف شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ یوسف ملک‌‌زاده اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برابر اخبار واصله مبنی بر احتکار حبوبات در انباری در یکی از محله‌های کازرون، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ ملک‌زاده افزود: ماموران پلیس آگاهی برای بررسی صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و پس از بازرسی از آن انبار موفق شدند مقدار 82 تن و 900 کیلوگرم انواع حبوبات احتکار از قبیل لوبیا، عدس و ... کشف کنند.
او با اشاره به اینکه یک نفر متهم در این زمینه دستگیر شد، گفت: ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان، 12 میلیارد و 200 میلیون ریال است.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد و بسیاری دیگر از مسائل کشور ضربه می زند، تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار