آمادگی آسایشگاه کهریزک برای دریافت فطریه روزه‌داران

تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه خیریه کهریزک در آستانه عید سعید فطر از آمادگی این موسسه دریافت فطریه و کفاره روزه داران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی آسایشگاه کهریزک برای دریافت فطریه روزه‌داران

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، محمد علی احمدی تنکابنی با اشاره به نگهداری و درمان و توانبخشی 3 هزار مددجوی سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس ، کودکان معلول ذهنی و کودکان دارای اختلال اوتیسم در موسسه کهریزک گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند فطریه، هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به این موسسه اهدا کنند.

وی افزود: در دو روز تعطیلات عید سعید فطر صندوق های دریافت فطریه و کفاره در محل آسایشگاه خیریه کهریزک و بیش از 500 نقطه از میدان‌ها و معابر اصلی شهر تهران و البرز تعبیه شده است.

احمدی تنکابنی با بیان اینکه امسال همچون سالیان گذشته ازمردم نوعدوست و دین باور شهر و کشورمان برای مشارکت معنوی دعوت می‌کنیم اظهار کرد: از محل مشارکت‌های مردمی قسمتی از هزینه های زندگی خانواده بزرگ و سه هزار نفری کهریزک تامین می‌شوند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه خیریه کهریزک ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این موسسه به نشانی www.kahrizakcharity.com یا تماس با سامانه 42114 دفتر جلب مشارکت‌های مردمی درباره نحوه پرداخت کفاره و وجوه نقدی اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به نیازمندان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار