مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام خبر داد:

استفاده از ظرفیت‌های خارجی در پروازهای فرودگاه پیام

تهران ( پانا) - مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به توسعه پروازهای فرودگاه پیام می‌گوید برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه‌گذار خارجی استفاده شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت‌های خارجی در پروازهای فرودگاه پیام

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات «نادر ثناگو مطلق» در نشست هم‌اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با ارایه گزارشی از فرآیند اخذ مجوز و استاندارهای لازم برای پروازهای مسافری فرودگاه پیام اظهار کرد: برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه‌گذار خارجی استفاده شده است.

وی اظهار کرد: با پیگیری و حضور جدی دفاتر هواپیمایی مستقر در استان البرز و تهران نسبت به توسعه پروازها اقدام می‌شود.

در ادامه این جلسه، «علی اصغر باریکانی» مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی با اعلام آمادگی سازمان هواپیمای کشور برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام خاطرنشان کرد: سازمان هواپیمایی کشور امکانات لازم برای تحقق این مهم به کار گرفته و امیدواریم به زودی شاهد رونق گرفتن پروازهای مسافری در استان البرز و فرودگاه بین المللی پیام باشیم.

همچنین «فریدون محمدی» مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز از اعلام آمادگی مجموعه خود برای پیگیری مطالبات دفاتر هواپیمایی خبر داد و تصریح کرد: اتفاق بزرگی در استان رخ داده است که در حوزه گردشگری هم آثار خوبی خواهد داشت بنابراین این موضوع نیازمند حمایت و حراست برای رسیدن به هدف غایی است.

وی ادامه داد: قطعا جلساتی با ریاست استاندار البرز برای برنامه ریزی توسعه پرواز های مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار می‌کنیم.

در ادامه «حرمت الله رفیعی» رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با بیان اینکه توسعه پروازها موجب رونق کسب وکار دفاتر هواپیمایی می‌شود گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هم بستگی و همدلی برای تحقق آرزوی دیرینه شهروندان استان البرز است و همه دفاتر هواپیمایی های استان باید از ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه پیام استفاده کنند.

گفتنی است پیش از برگزاری این جلسه نمایندگان دفاتر هواپیمایی استان البرز و تهران از ترمینال مسافری پیام بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، نشست هم‌اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور با هدف هم‌افزایی بین دفاتر و آژانس‌های هواپیمایی برای توسعه پروازهای مسافری فرودگاه پیام و همچنین بررسی راهکارهای لازم برای تقویت بخش مسافری فرودگاه و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار