بازدید وزیر آموزش و پرورش از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی

تهران (پانا) - به مناسبت گرامیداشت روز جهانی روابط عمومی، وزیر آموزش و پرورش از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی بازدید و این روز را به کارکنان این حوزه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش و پرورش از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز محسن حاجی میرزایی به مناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و با هدف ارج نهادن به تلاش‌های این عرصه، با حضور در مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با کارکنان این مرکز دیدار و ضمن تبریک این روز از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش پیشتر با صدور پیامی، روابط عمومی را پل ارتباطی مستحکمی دانست که بین افراد جامعه، سازمان‌ها و نهاد‌ها قرار دارد و همواره به عنوان یکی از عناصر اصلی و کاربردی در ارتقا و پیشرفت سازمانی، جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

حاجی میرزایی در پیام خود عنوان کرد: روابط عمومی و ارتباطات می‌تواند کلید واژه‌های خلاقیت، ابتکار، هم افزایی و‌شکوفایی را تحقق عینی بخشد و با تلاشی آگاهانه ضمن ارائه تصویر صحیحی از وضع و واقعیت موجود، برمبنای رفتار آگاهانه و همدلانه و اخلاق حرفه‌ای اهتمام داشته باشد.

در این بازدید علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی و فریبرز حمیدی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار