اعلام آمادگی بیش از 2 هزار خیر برای حمایت از کودکان یتیم کمیته امداداستان تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان تهران از اعلام آمادگی دوهزار و 431 خیر برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین در استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی بیش از 2 هزار خیر برای حمایت از کودکان یتیم کمیته امداداستان تهران

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، محمد دهرویه با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون این خیران برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین اعلام آمادگی کرده اند، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پیش از شب های قدر هزار و 663 خیر از طریق دفاتر کمیته امداد، پیام کوتاه و تبلیغ از طریق صدا و سیما برای حمایت از کودکان ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: همزمان با شب‌های قدر و با استقرار 68 پایگاه در مساجد، حسینیه‌ها و محل‌های برگزاری مراسم شب های قدر 768 نفر از خیران با ثبت نام در این پایگاه ها برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین کمیته امداد استان تهران اعلام آمادگی کردند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون 19 هزار و 831 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: 52 هزار و 206 فرد خیر به عنوان حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

دهرویه به دیگر اقدامات اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 15 هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی دو میلیارد و 453 میلیون ریال بین خانواده های ایتام و محسنین تحت حمایت توزیع شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر توزیع غذای گرم، 12 هزار و 956 سبد کالا به ارزش 33 میلیارد و 458 میلیون ریال بین خانواده های ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار