معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد

رشد سه برابری اعتبارات ردیف مشارکت خیران در سال جاری

تهران (پانا) - جلسه ویدئو کنفرانس اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان با خیبر بیدار‌پور معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور و جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد سه برابری اعتبارات ردیف مشارکت خیران در سال جاری

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در این جلسه ضمن تقدیر از مشارکت خیرین مدرسه ساز هرمزگان در احداث فضاهای آموزشی استان بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری تاکید کرد.

خیبر بیدار‌پور با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های خیرین به جهش بیش از سه برابری اعتبارات مربوط به تکمیل پروژه‌های خیرین اشاره و آن را نشانه عزم راسخ سازمان نوسازی مدارس در این مسیر دانست که با جدیت دنبال می‌شود.

سید فخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی مدارس استان هرمزگان نیز در این جلسه گزارشی از تشکیل مجمع عمومی خیرین مدرسه ساز استان و تشکیل جلسات هیئت مدیره ارائه کرد و افزود: سهم پروژه‌های مشارکتی در استان هرمزگان 109 پروژه در قالب 498 کلاس درس است و رشد 90 درصدی تعهدات جشنواره بیست ویکم نسبت به بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان این را می‌طلبد که در اسرع وقت پروژه‌های خیری تکمیل شود.

همچنین در این جلسه علی مرادی مدیر عامل مجمع خیرین مدارس هرمزگان به نمایندگی از اعضا هیئت مدیره گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز استان ارائه و اجرای طرح‌های متنوع مانند احداث مدرسه به جای دیه که باعث انگیزه بیشتر در خیرین می‌شود را یکی از عوامل جذب خیران عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار