ورزش در انتظار پایان کرونا؛ رشته‌های ورزشی دارای ممنوعیت فعالیت مشخص شدند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ادامه ممنوعیت برای فعالیت برخی رشته‌های ورزشی با توجه به شیوع کرونا ویروس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ورزش در انتظار پایان کرونا؛ رشته‌های ورزشی دارای ممنوعیت فعالیت مشخص شدند

مهرزاد خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گویی با خبر ورزشی شبکه 3 درباره ازسرگیری مسابقات ورزشی در ایران به خصوص رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه پس از پیگیری‌هایی که همکاران ما در وزارت ورزش و وزارت بهداشت و درمان داشتند، توانستیم با عبور از کرونا، برای بخش‌های عمده‌ای از ورزش را مجوز بازگشایی بگیریم. اگرچه باید همچنان اصول و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: از اول خرداد ورزش های گروهی با کمترین برخورد مجوز تمرین و فعالیت گرفتند و از 22 خرداد مسابقات بدون حضور هوادار برگزار می‌شود. البته اینکه چه فدراسیونی، چه مسابقه‌ای و با چه اولویتی برگزار شود، تماما برعهده فدراسیون‌های مربوطه است.


رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در پایان درباره سایر رشته‌های ورزشی غیر گروهی گفت: یک سری از رشته‌ها هنوز در جریان نیست اما به زودی پیگیر این رشته‌ها مثل باشگاه‌های بدنسازی هستیم. رشته هایی که دارای برخورد هم هستند از جمله بوکس، کاراته، تکواندو، ووشو و .. دارای خطر هستند و فعلا صبر کنند تا ببینیم شرایط چطور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار