صالحی امیری: تغییر سرمربی تیم ملی امید اشتباه بود

تهران (پانا) - رئیس کمیته ملی المپیک قطع همکاری فدراسیون فوتبال با فرهاد مجیدی در زمان سرمربیگری او در تیم ملی امید را تصمیمی اشتباه قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
صالحی امیری: تغییر سرمربی تیم ملی امید اشتباه بود

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک دقایقی قبل در حاشیه مراسم اولین سالگرد تاسیس موزه ورزش ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا درباره عبور از سال 1398 گفت: جامعه ورزش همیشه در غم و شادی مردم شریک بوده است، سال گذشته در انتهای سال اتفاقاتی در کشور رخ داد که همه ما را ناراحت کرد و جامعه ورزش هم با مردم همدل بود. اما در مجموعه ورزش در سال 98 آنچه اتفاق افتاد، مثبت بود و 52 سهمیه گرفتیم.

وی درباره تعویق مسابقات المپیک 2020 توکیو گفت: کمیته بین‌المللی مسابقات المپیک توکیو اصرار دارد ما این رویداد را 2020 بنامیم هر چند در سال 2021 برگزار می‌شود. تا چند روز آینده بخشی از رشته‌های ورزشی تمرینات خود را آغاز می‌کنند اما آنچه اهمیت دارد سلامتی ورزشکاران است.

رئیس کمیته ملی المپیک در واکنش به عدم راهیابی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال ایران به المپیک گفت: واقعیت این است که تیم ملی امید با ۳ چالش مواجه بود که یکی از مهم‌ترین آنها تغییر مستمر سرمربی تیم ملی بود که اعتقاد دارم تصمیم اشتباهی بود. باید فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گرفت یک سرمربی را انتخاب کند و با همان سرمربی کار را ادامه دهد. مشکل دیگر این بود که باشگاه‌‎ها به تیم ملی امید بازیکن نمی‌دادند و به همین علت بود که برخی بازیکنان شب قبل از مسابقه به اردو اضافه می‌شدند. چالش دیگری رقبای تیم ملی بودند بودند. البته من قضاوت نمی‌کنم و فقط آنچه اتفاق افتاده بود را تشریح کردم.

وی در پایان درباره وضعیت المپیکی‌های ایران گفت: ما از فدراسیون‌ها دعوت کردیم و مباحثی درباره نحوه آغاز اردوها مطرح شده است. قرار شد بسته‌هایی را به قهرمانان بدهیم و فضاها آماده شود و علاوه بر آن در بیست و دوم همین ماه قسط اول قهرمانان را براساس نرخ بانک مرکزی پرداخت کرده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار