کسب رتبه برتر شرکت سهامی نمایشگاه ها در جشنواره شهید رجایی

تهران (پانا) - بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها کسب رتبه برتر شرکت سهامی نمایشگاه ها در جشنواره شهید رجایی را به کارکنان این شرکت تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۴۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر شرکت سهامی نمایشگاه ها در جشنواره شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران, بهمن حسین زاده با صدور پیامی کسب رتبه برتر شرکت سهامی نمایشگاه ها در جشنواره شهید رجایی را به کارکنان تبریک گفت و از زحمات آنان تقدیر بعمل آورد.

پیام رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به شرح زیر است:

بسمه تعالی

معرفی و نمایش دستاوردهای به دست آمده در عرصه های مختلف داخلی اعم از تولیدات صنعتی, معدنی و فناوری در دو سال گذشته با رشد 1.5 برابری روبرو بوده که همین امر موجب شده شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در جشنواره شهید رجایی به عنوان یکی از دستگاه های برتر حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی در میان سازمان های وابسته به وزارت صنعت, معدن و تجارت شناخته شود.

این موفقیت شرکت نمایشگاه ها جز در پرتو تلاش ها و زحمات کارکنان دلسوز این مجموعه با تکیه بر همدلی و وفاق امکان پذیر نبوده و این افتخار در تاریخ صنعت نمایشگاهی کشور به یادگار خواهد ماند.

امید است تداوم همکاری تیمی و ویژه کارکنان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در سال جهش تولید نیز برگ زرین دیگری در دفتر کارآمدی دولت تدبیر و امید به ثبت رساند.

اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود را از تک تک موظفان این حوزه اعلام می دارم و توفیق روز افزون فعالان نمایشگاهی کشور را از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار