۳۸۰ کلاس درس تا پایان سال ۹۹ به استان بوشهر اضافه می‌شود

تهران (پانا) - معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به تامین و تخصیص اعتبارات در بوشهر اعلام کرد پیش‌بینی می شود در مهرماه ۹۹، ۱۴۰ کلاس درس و تا پایان سال ۲۴۰ کلاس درس تحویل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۸۰ کلاس درس تا پایان سال ۹۹ به استان بوشهر اضافه می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، محمد رکوعی معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه جعفر کاویانی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان در سفر به استان بوشهر ضمن دیدار با کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان و شرکت در جلسه شورای معاونین از پروژه های درحال اجرای استان بازدید کرد.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در سال 98 اعتبارات خوبی به استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها تزریق شد و در سال 1399 توجه دولت بیشتر به سمت پروژه های مشارکتی است؛ به حدی که اعتبار سال 99 در این ردیف مبلغ سه هزار و 300 میلیاد تومان است.

رکوعی گفت: از یک درصد اعتبارات بخش ورزش و سلامت کارکنان در سال98 حدود 81 درصد به استان‌ها ابلاغ و مابقی برای ساخت فضای ورزشی در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: یکی از برنامه‌ها در حوزه امور اداری ایجاد سیستم نرم افزاری یکپارچه برای ادارات کل نوسازی مدارس کشور است تا دچار مشکلات استخدامی و خدمات اداری نشویم.

در ادامه احمد مرادی مدیر کل نوسازی مدارس استان بوشهر افزود: از سال 92 در بخش سیستم‌های سرمایشی رشد چشمگیری داشته‌ایم و 5 هزار و 554 کولر گازی به صورت 90 درصد جایگزین و 10 درصد نوساز به مدارس تحویل داده‌ایم همچنین هزار و 350 کولر در کلاس‌های پروژه‌های تحویلی نصب شده است.

وی ادامه داد: در بخش گرمایشی در شهرستان جم همه مدارس و کلاس‌ها به سیستم گرمایشی مرکزی استانداردسازی شده که این کار با همکاری امام جمعه بوشهر از اعتبارات زکات استان به مبلغ 200 میلیون تومان و 200 دستگاه از کرمانشاه به علت بلا استفاده بودن به بوشهر انتقال داده شد و حدود 200 دستگاه در سال 98 خریداری و استاندار سازی شد است؛ در سال 99 هم حدود 500 دستگاه در مدارس استان بوشهر استاندارد سازی خواهد شد.

مرادی گفت: در بخش فضای آموزشی ساخت 110 پروژه شامل 834 کلاس درس در دستور کار داریم که میانگین پیشرفت فیزیکی آنان 50 درصد است و پیش بینی می‌کنیم در مهرماه 99، 140 کلاس درس و تا پایان سال 240 کلاس درس تحویل خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس بوشهر گفت: در سال جاری و در بخش مشارکت‌ها 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که حدود 35 میلیار تومان آن تحقق یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار