پیشکسوت مرمت آثار تاریخی مهمان«روز خوش» می شود

تهران (پانا) - به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، دوشنبه 29 اردیبهشت ماه ،استاد سیاووش طرزی مدرس و پیشکسوت مرمت آثار تاریخیمهمان برنامه «روز خوش» شبکه جام جم سیما خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۷۴۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیشکسوت مرمت آثار تاریخی مهمان«روز خوش» می شود

به گزارش روابط عمومی برنامه«روز خوش»، به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی،دوشنبه 29 اردیبهشت ماه این برنامه میزبان محمد عبدالعلی کارشناس موزه است تا درباره موزه و میراث فرهنگی کشورمان توضیحات جامعی را به مخاطبان شبکه جهانی جام جم و فارسی زبان سراسر جهان ارائه دهد.
همچنین تصاویری از موزه های ایران در برنامه پیش بینی شده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست.
در بخشی دیگر،استاد سیاووش طرزی مدرس و پیشکسوت مرمت آثار تاریخی و هنرمند خوش ذوق در هنر آینه کاری است، مهمان برنامه خواهد بود.
«روز خوش» در آیتم «خوش و بش» این بار سراغ یک عطار رفته و خوش و بشی با وی دارد.
آیتم «خوش مزه» این دوشنبه، با پیشنهاد یک غذای مناسب ماه رمضان در خدمت مخاطبان خواهد بود.
گفتنی است،با توجه به اینکه یکشنبه ۲۸ اردیبهشت روز بزرگداشت خیام نیشابوری، ستاره شناس، فیلسوف، ریاضی دان و شاعر دوره ی سلجوقی بوده در برنامه دوشنبه یادی از این شخصیت پرآوازه هم خواهد شد.
در راستای پاسداشت زبان فارسی، تشویق مخاطبان به مطالعه و آشنایی با نویسندگان و کتابهای ایرانی برنامه «روز خوش» در آیتم «خوش قلم» به معرفی کتاب «زبان خوراکی ها»خواهد پرداخت.
برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.

مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار